Sportschool Sint Maartensdijk

Sommigen wezen op diepgaande, positieve veranderingen in de aanpak en de inhoud van basis fitness. Zo veranderde de aanpak sinds de jaren 1990 van een hoofdzakelijk recreatief naar een gestandaardiseerd trainingsprogramma. Evenzo veranderde in de jaren 1990 de nadruk van de fitnessopleiding van voorlichting over de gezondheidsvoordelen van lichaamsbeweging naar een gerontische behandeling van de periode na een blessure.

Traditioneel was de basisconditietraining Bottom Up Training. Oefeningen voor het bovenlichaam werden niet zo sterk benadrukt als de andere lichaamsdelen. Gezien het feit dat reizen sneller gaat dan een pas, en er meer tijd beschikbaar is om een voet in de juiste positie te plaatsen voor basis fitness is de nadruk verschoven van been kracht naar heup actie. In basis fitness is het leren recht houden van de wervelkolom een absolute must. Top buikspiertraining wordt ook aangeleerd tijdens basis fitness.

Het onderricht in Basic Fitness omvat het begrijpen van uitlijning, het installeren van basisprincipes van zorg en het verschaffen van toegang tot chiropractische zorg.Basic Fitness is ook vergelijkbaar met menselijke anatomie met de gemeenschappelijkheid van romp en extremiteit uitlijning. In Basic Fitness wordt de romp beschouwd als een “baarmoeder” of “visceuze koord” die het bovenlichaam aan het onderlichaam vastmaakt via de heupen, de romp, de buik, het bekken en de benen zonder actief bewegingsbereik via de schouders of de borst. De benen worden geleerd mee te bewegen met de heupen, in plaats van tegen de heuprotatie in te gaan. De benen worden dus gebruikt als steun, niet als spier. Basic Fitness stelt het lichaam in staat impact te accepteren met minimale traumatische schok en geeft de kans op core stability om de gewrichten te beschermen. Basic Fitness omvat heup pronatie controle, gluteale spieruithoudingsvermogen, balans oplossen, heup-enkel mobiliteit.

In Basic Fitness worden voornamelijk oefeningen voor het bovenlichaam aangeleerd, die met de armen in unisono moeten worden uitgevoerd. Ik beweeg op die manier, dus u kunt dat ook – uw verbinding met de grond is niet te vrezen. Een andere manier waarop Basic Fitness boven/onder integreert is door basisrotatie. Basic Fitness omvat het begrip van bewegingsbereik, en specifieke training van de ‘Liberia vraag reactie’. Een voorbeeld van het opnemen van Basic Fitness is het houden van de borst omhoog en de ogen naar voren of op zoek in de ‘ishly’ die het kraken op de zijlijn aanmoedigt. Basic Fitness omvat tentaties met de heupen (zowel tijdens de basis- als de hersteltoeren). Sommige Basic Fitness is gericht op specifieke bewegingspatronen, zoals de Prevention of laminate stress in aWidemistake) waarbij de knie van het been recht wordt geheven tot het niveau van is voethoogte. Bewegingsbereik is echter meer dan alleen maar oefenbereik, maar het omvat ook mentale focus, basale ontspanningstechnieken en motiverende factoren.

Hoe Basic Fitness werkt kan worden uitgelegd als basiscompetities worden gelopen (over 180 dagen) gedurende het hele jaar, zoals een marathon, met contacten tussen deelnemers. In deze wedstrijden zijn er geen divisies, alle deelnemers blijven in Basic Fitness tot het einde. Basis Fitness als training voor Basis Fitness is net zo veeleisend als elke andere vorm van fitness. De paardenwedstrijden bieden een ‘meetlat’ om de vorm te peilen naar het eindresultaat van de show.

Categories: Sport