EMS training

Laten we eens wat dieper ingaan op EMS

Het belangrijkste voordeel hier is dat het je spieren stimuleert zonder dat je ze in de sportschool hoeft te trainen. Ten eerste gebeurt de training ter plekke, zonder apparatuur tussen jou en je spieren. Vervolgens worden in plaats van zware gewichten te heffen, lichte belastingen gebruikt om de spieren te stimuleren. Gemengd met het voortdurend volgen van een licht programma, resulteert dit in een slankere lichaamsbouw.

Hier zijn de top uitgelegd hoe deze functie werkt.

Realistische doelen

Uw doelen zullen uw bodybuilding doelen te definiëren. Het kan hetzelfde doel als het uit te werken in de ochtend of ‘s nachts uit te werken. Nogmaals, slechts een dag per week telt niet echt. Je doel kan zijn om 20 pond meer te pompen of misschien wil je gewoon de ‘best uitziende lichaamsbouw voor de vrouwen categorie hebben op je volgende wedstrijd. Wat het doel ook is, zolang het je lichaam maar goed behandelt zoals de concepten in de (labo’s, cardio, aerobics, weerstandstraining) dan zal het groeien. Naar de sportschool gaan vlak voor je vakantie of de volgende dag is wel de beste strategie om aan je conditie te werken.

Het immuunsysteem beschermen

In de Koude, Koude en Verpleging lopen we evenveel kans om verkouden te worden, het is echter het natuurlijke verdedigingsmechanisme van het lichaam. Afhankelijk van de temperatuur zal het grootste deel van het lichaam in deCO2 zakken en het te koud krijgen. In het hart, de hersenen en andere vitale delen van het lichaam is de temperatuur echter te hoog en zakt het weg, wat problemen kan veroorzaken met de rol van het immuunsysteem en zeer koud bloed kan veroorzaken.

Met zoveel gebieden om te beschermen, ben je net zo vatbaar voor een verkoudheid of net zo vatbaar om ziek te worden, zelfs met maar één dag vrij.

ivering

Als je je verbranding maximaliseert, is dit de beste tijd voor bodybuilding. Hoe meer je zuigt, hoe langer en harder je spieren moeten werken, en hoe meer bloed er in en uit gepompt moet worden. Daarom moet je, indien mogelijk, om de dag zuigen of op zijn minst een matig regime volgen.

Dit geldt echter niet voor iedereen, vergeet niet elke dag veel water te drinken, net als bij elk dieet, en drink een glas koud water en uur slaap.

oters

Trek je beste kleren en schoenen aan, vergeet je niet in te smeren met zonnebrandcrème en vergeet niet een zonnebril op te zetten. Laat de auto thuis en zoek telkens een meer zijdelings plekje uit. Het hebben van een verandering van kleren kan helpen breken de eentonigheid van het trainen en vermindert de druk. Zet wat muziek op om die frustraties te helpen afreageren, en lees je in over je favoriete beroemdheden.

Overdrijf het niet

Hoe graag je ook aan je 6-pack werkt, als je lichaam er nog niet klaar voor is, ga dan niet te ver, doe niet meer dan 20 minuten in één sessie. Trouwens, het is beter om met mate minder te doen en daar komt het op neer. Als je doorzet, zul je niet alleen jezelf uitputten, maar kun je ook een eetstoornis ontwikkelen.

Blijf bij het programma

Wees niet bang om weg te lopen van de sportschool als het te eentonig wordt, dit is hoe veel mensen stoppen, ze vinden iets leukers om te doen. Dat alles terzijde, blijf bij wat je doet en geef niet op op de eerste dag. Simmons jongen is een levend voorbeeld van deze regel.

Categories: Sport