Als u van plan bent de zitbal meer dan twee keer per week te gebruiken, raden wij u aan ‘s ochtends eerst een routinetraining uit te voeren. Tijdens deze training moet u zich concentreren op uw lichaamshouding en core-capaciteiten. U moet ernaar streven de bal stevig in uw hand te houden, zonder onnodige druk of spanning. Als u tijdens deze oefening pijn in uw nek of schouders voelt, neem dan rust en bel uw arts.

Yoga

Yoga-oefeningen staan erom bekend dat ze uw lichaam fit en relatief vetvrij houden en een goede lichaamshouding bevorderen. Yoga gaat echter veel verder dan alleen maar een goede houding aannemen. Sommige yogahoudingen vereisen dat u gedurende een bepaalde tijd in een bepaalde houding staat of zit. Terwijl andere zich richten op het hoofd, de nek en de schouders. Yoga biedt een aerobic oefening, die u kan helpen uw reflexen te versterken en stress te verlichten. Hoewel yoga u helpt fit te blijven, is het niet het middel om gewicht te verliezen.

Training van het gewicht

Uw fitnesstraining houdt ook rekening met het feit dat het lichaam functioneert als een geheel, in plaats van slechts als onderdelen van onderdelen. Daarom moet u, als aanvulling op uw routine, de mogelijkheid onderzoeken om krachttraining te introduceren door het heffen van gewichten. Hoewel de voordelen van krachttraining welbekend zijn, zijn de nadelen onder meer de moeilijkheid om het gewicht vast te houden, de noodzaak van frequente pauzes en het gebrek aan oefeningen die kunnen helpen uw doelen te bereiken. Toch is krachttraining zeker de potentiƫle voordelen waard.

Hardlopen

Hoewel de meeste hardlopers zich terdege bewust zijn van de voordelen van hardlopen, weerhoudt bezorgdheid over de veiligheid de meeste hardlopers ervan om hardlooptrainingen te beginnen. Er zijn echter veiligheidsrichtlijnen die u moet volgen bij het hardlopen, en deze richtlijnen zijn vooral belangrijk voor beginners. Uw fitnesstraining moet een effectieve overgang van hardlopen naar wandelen en andere niet-rennende activiteiten omvatten. Het is ook nuttig om wat gewichtstraining in uw programma op te nemen, zodat u uw spierkracht en uithoudingsvermogen verbetert, en de intensiteit van uw training verhoogt. Hardlopen is een van de populairste bezigheden, en dat verklaart het grote aantal fitnessfanaten. Maar met uitzondering van hardlopen op de atletiekbaan, kan elke hardlooptraining uw fitnessprogramma ten goede komen.

Fietsen

Fietsen is een cardiovasculaire training die uw hart en longen in een snel tempo laat werken. Het helpt ook uw uithoudingsvermogen te verbeteren. In tegenstelling tot hardlopen en andere cardio-oefeningen, hoeft u geen geavanceerde cardiovasculaire conditie te hebben om aan wielrennen deel te nemen. In tegenstelling tot hardlopers zijn veel fietsers gemotiveerd om hun conditie te verbeteren omdat ze actief blijven tijdens het fietsen. Dit betekent dat u extra voordelen krijgt, zoals mentale voordelen en lichamelijke activiteit. Zoals bij elke trainingsroutine moet u de snelheid afstemmen op het fitnessniveau van uw trainingsfase. Doorgaans moet u ten minste 30 seconden hard fietsen, gevolgd door een paar hersteloefeningen van 10 seconden. Fiets dan een minuut sneller, gevolgd door een rustperiode van een minuut. Fiets dan nog een keer hard voor een paar seconden, en rust voor een paar seconden. In dit geval zou u deze cyclus vier keer herhalen.

Zwemmen

Zwemmen is een van de meest geaccepteerde vormen van fysieke fitnesstraining omdat het weinig opbouw vereist en een relatief vlakke work out oplevert. Belangrijker nog, het zorgt voor betere resultaten bij uw fitnesstraining. In tegenstelling tot andere trainingsvormen heeft zwemmen een ‘one for all’ voordeel. U kunt even efficiĆ«nt trainen als u beide sets van uw armen gebruikt. Veel mensen vinden dat het water een geweldig weerstandsmiddel is. De trainingsfase in het zwembad neemt moeiteloos de controle over en verhoogt uw hartslag relatief snel, gevolgd door een snelle afkoeling.

Kick boksen

Als de bokszakken en de boksplaten niet uw kop van thee zijn, dan kan de eenvoudigere techniek van kickboxing uw fitnesstraining plezierig verbeteren. De anti-oxidant voordelen van de vechtsport maken het een waardig alternatief. Bijna iedereen kan het kontschoppen waarderen dat door de combinaties van benen, armen, en vooral voeten wordt gegeven. De effectiviteit van kickboksen kan worden verbeterd met meer technieken. leegte Kickboksen wordt meestal gevolgd door een vorm van aerobic workout. Water aerobics klassen zijn de meest enthousiaste fysieke training sessie die kickboksen bevat.

De vechtsporten hebben zeker levert zijn aandeel van voordelen. Er zijn talrijke types van vechtsporten die u kunt uitproberen vanaf de basis van basiscontroles, blokken, richtingen, en stoten. Bovendien kunt u kickbokstrainingen vinden die u kunt mixen en matchen met andere trainingen, waaronder tabling en lethargietraining. Door middel van deze eenvoudige trainingen, kunt u enorm verbeteren van uw uithoudingsvermogen en uithoudingsvermogen, die onmisbaar zal zijn voor de constante uitdaging van uw fitness doelen.

Categories: General